http://forum.passat-club.cz/

GaragePower by lubosk
http://forum.passat-club.cz/viewtopic.php?f=13&t=5533
Stránka 1 z 1

Autor:  CSPC [ úte 28. říj 2014 16:36:10 ]
Předmět příspěvku:  GaragePower by lubosk

GARAGEPOWER alias lubosk
-toto téma je informačního charakteru pro členy CSPC

Příloha:
GP FC 1.png
GP FC 1.png [ 78.24 KiB | Zobrazeno 3132 krát ]


Průběh jeho individuálního přístupu:
Příjezd
Zaparkování vozu
Zjištění čísla řídící jednotky (to je potřeba jen tehdy, pokud se chystáte do jednotky nahrát již hotový software neboli chip)
Jako že úprava softwaru přímo na autě.
Projetí a nalogování.
Hotovo


Kde je ten individuální přístup?
Kde je to úprava pro každé auto zvlášť?
Jde pouze o nahrání chipu který ani za moc nestojí.
Tyto chipy lze stáhnout volně na INTERNETU a pokud máte kabel který lze koupit za pár set korun, je z vás hned úpravce s individuálním přístupem k vašemu vozu.



Výsledky:


Mattias - cukání v nízkých otáčkách, zvýšená spotřeba nafty oproti původnímu chipu, extrémní kouřivost.
Jirka - odešla dvouhmota
Komatsu - po prvni softu auto padalo do nouzového režimu, po dodání dalšího softu auto stále padalo do nouzového režimu
Sedlo - po lubově chipu (s hibridním turbem) neni rychlejší než upravená 74kW od někoho jiného
a mnoho dalších o kterých ještě nevíme...


lubosk alias GARAGEPOWER přišel s nabídkou, že s každého upraveného auta pošle částku 500,- na club. Na základě toho mu bylo vytvořeno téma a byl zařazen do VÝHOD pro ČLENY CLUBU.
První varování mělo být to, že upravená auta tajil, na co se náhodou nepřišlo, to nepřiznal. Počet aut nepřekročil počet prstů jedné ruky, podle něho. Peníze posílal i řadu měsíců.

Další nesrovnalosti byli ohledně toho, co povídal o "chipech" co udělal. Pokud "chipuje" jedno auto na výkon a jedno na spotřebu a posléze když vyvstane chyba na jednom autě řekne, že je chyba na autě jelikož mají obě identický "chip" tak to začne člověka nutit přemýšlet... Individuální ladění, jedno auto co největší výkon bez ohledu na spotřebu, druhé co nejmenší spotřeba bez ohledu na nízký výkon... A toto vše dokáže identický chip...

A věc poslední, která rozhodla mimo jiné o ukončení spolupráce byl pokus o, chcete-li nekalé jednání vůči jednomu z našich členů. Kde od něj obdržel větší množství peněz na nákup věcí, které nakonec údajně koupil ale ani za půl roku nikdy nedodal. K vracení peněz se taky neměl. Vše dospělo ke zdárnému konci až po varování, že pokud nedojde k urychlenému vyrovnání tak dostane na clubu negativní recenzi.
Příloha:
L vs K.png
L vs K.png [ 167.86 KiB | Zobrazeno 3128 krát ]



A toto je reálné info o tomto člověku a názvu GARAGEPOWER pod kterým se ukrývá...
Berte to pouze jako upozornění v rámci clubu.
Pokud se i přes toto varování někdo rozhodne si od tohoto člověka něco na autě udělat, je to jen a jen jeho vlastní rozhodnutí.
Bohužel pak už neni v našich silách to pomoci jakkoli řešit.

U nás má tento pán dveře zavřené, tedy ho tu již nenajdete. Realizuje se ovšem na svém novém clubu založeném pro tyto jeho "podnikatelské" účely.

Autor:  Mattias [ stř 29. říj 2014 16:27:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: GaragePower by lubosk

Toto je můj osobní postoj jako člověka, nikoliv zástupce CSPC.
Mě lubosk též bohužel udělal chip.
Chyba, obrovská chyba, jelikož sem chip už měl a byl úžasnej co do spotřeby, ale víte jak to je, člověk si myslí, že vždy to může bejt ještě lepší... :who:

Jel sem za lubem do Prahy k playboyovy kde si lubo udělal takovou základnu, kvůli možnosti garáže co díky playboyovi měl. Zlanařil mě v podstatě Jirka, kterej si s nim o tom psal a domluvil se.

Jak už je psáno výše, JA sem ten co chtěl jeho "individuální" soft na spotřebu a Jirka chtěl přesný opak, hlavně výkon a spotřebu neřešit...

První zásadní věc, člověk by řek nalogovat auto před úpravou, ne, zjistit jaká tam je řídící jednotka... Teprve pár dní díky Jirkovi vím, že je to potřeba z jediného důvodu, když máte v NTB už hotové, stažené chipy, tak aby jste tam mohli dát ten správný... To bylo to individuální ladění... Pak tam jako že něco mrskal do noťasu...

Pak se to jelo projet a to bylo vše...
Nakonec sem zjistil, že mi to žere víc než to žralo před jeho "individuální" úpravou... A neni to tím, že by mě to nutilo jezdit rychle, kdo mě zná, ví jakej sem na spotřebu a že rychlost na úkor spotřeby nepatří mezi moje koníčky.

Následně sem zjistil, že mi to v nízkých otáčkách šíleně cuká, jako když dochází nafta.
Volal sem to lubovi a to přišel ten můj osobní první pochybovací zlom, lubo mi oznámil, že to je divný, že to musí bejt dvouhmota, jelikož s Jirkou máme stejnej chip a jemu to nedělá... :who: To mě celkem zarazilo a zaskočilo... Jelikož ač sem laik v tomhle ohledu, nejsem natolik naivní abych si myslel že může existovat soft kterej vám maximálně zvýší výkon a maximálně sníží spotřebu...

Pak sem ho pár měsíců uháněl aby mi s tim něco udělal, mezitim se kupilo množství lidí, kterým po jeho úpravě náhle něco odešlo na autě... Naštěstí dorazil na sraz a tam mi to cukání odstranil. Následně sem mu psal ještě o tom, že mi to ukrutně hulí, prostě to spaluje ve vejfuku šílený nafty páč je to překrmený, tak bych to potřeboval taky upravit, na to sem se jeho reakce nikdy nedočkal...

Jirka si pořídil před pár dny kabel na úpravu softu. Porovnal jeho chip a můj chip a jedná se opravdu o identickou záležitost podle něho, s mírnou úpravou (což bylo to odladění mojeho cukání)... A teď bych moh ještě popsat všechny ty děsuplné věci co na tom softu od luba Jirka našel, ale to nejlíp popíše on... JA do toho nevidim tak jak by bylo záhodno.

Můj osobní názor na luba je ten, že se nejedná o fušera, který je jen mylně přesvědčen že umí, ale o člověka, který si až moc dobře uvědomuje co dělá a jeho činnost na úkor lidí je cílená a záměrná za účelem zisku.

Autor:  Jirka [ sob 01. lis 2014 10:32:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: GaragePower by lubosk

Bohužel musím také reagovat…

Jak možná víte, tak jsem se před nějakou dobou začal zajímat o úpravy řídících jednotek. Řeknu to otevřeně, jsem zatím začátečník…ale i přesto, za dobu, co jsem začal o úpravách ŘJ číst, studovat , jsem se už něco přiučil. Když jsem se po nějaké době ležení v grafech a tabulkách odhodlal provést svůj první flash, nestačil jsem se divit, co na mě po vyčtení softu vylezlo…hnedka z první mapy, co jsem otevřel mě málem trefil šlak. A jak asi správně tušíte, hodlám tu zveřejnit trochu pravdy o zázračných čipech od mistra GaragePower. Ti, co mě znají moc dobře ví, že nejsem člověk, co by se vyžíval v pomluvách a ve vytváření konfliktů – ba naopak. Ale rád bych sdělil pár poznatků o tomhle výtvoru. Po načipování jsem si asi jako většina řekl – je to pecka, auto krásně táhne už od spodu a čip je opravdu znát…člověk je tolik opitej tím, že auto jede znatelně líp, že neřeší další okolnosti.

Pro začátek vám přiblížím sériovou mapu torque limiteru a mapu upravenou od GaragePower:
Příloha:
orig.jpg
orig.jpg [ 163.28 KiB | Zobrazeno 3117 krát ]

Příloha:
xxx.jpg
xxx.jpg [ 144.55 KiB | Zobrazeno 3117 krát ]

Asi je hned ze screenů vidět, že něco není úplně v pořádku..a to i úplnému laikovi. Mapa má požadavek hned od spodu až nahoru 70mg, což je úplné maximum co jsou sériové vstřiky vůbec schopny pouštět! Ano torque limiter je sice limitován dalšími mapami, ale takhle prostě správný soft v žádném případě nevypadá. Navíc, jak je možné dál vidět, byl naprosto odstraněn omezovač otáček!!! Čili motor pojede do doby než se nepřetočí, což je pro normálního uživatele nesmysl…nemluvím o tom, že mapy taky nebyly upraveny všechny a správně…Potom co jsem provedl svůj vlastní flash jsem už na volnoběh pocítil, že motor nedrnčí tak agresivně, zlepšil se průběh v nižších otáčkách, ustalo drnčení, které mimo jiné bylo způsobené tím, že toho bylo prostě na dvouhmotu moc. Naopak motor se má krásně k životu od 2000ot/min až skoro po omezovač…který teď už konečně mám. Shrnuto a podtrženo jsem vyhodil 1500Kč za chip co mi s velkou pravděpodobností oddělal spojku a ještě s opravdovým, pořádným softem nemá nic společného. Zatím jsem vyčetl od GaragePoweru dvě auta a až na pár změn prakticky totožné...
Samozřejmě, že jsem chtěl taky slyšet objektivní názor na GaragePower od někoho jiného. Podotýkám, že jsem se ozval úpravci, kterého jsem nikdy předtím nekontaktoval, úpravu od něj nemám. Mou tázaný úpravce ani neví, že někdo jako GaragePoweru existuje, proto je absolutně nezávislý (spíše se vůbec divím a patří mu můj dík, že mi na mojí prosbu vyhověl a na úpravené mapy se podíval). Podotýkám, že úpravce není žádný amatér. Prováděl mnoho úprav a jezdí od něj i auta se 300 koňmi. Na základě jeho přání a aby si někdo nemyslel, že to je jen reklama, název neuvádím.

Přidávám screen s rozhovorem mezi námi:
Příloha:
lubo1.jpg
lubo1.jpg [ 120.91 KiB | Zobrazeno 3117 krát ]

Příloha:
lubo2.jpg
lubo2.jpg [ 89.31 KiB | Zobrazeno 3117 krát ]

Příloha:
lubo3.jpg
lubo3.jpg [ 107.04 KiB | Zobrazeno 3117 krát ]

Příloha:
lubo4.jpg
lubo4.jpg [ 79.63 KiB | Zobrazeno 3117 krát ]

Příloha:
lubo5.jpg
lubo5.jpg [ 97.34 KiB | Zobrazeno 3117 krát ]


Co říct závěrem? Myslím, že vše už bylo řečeno a dostatečně ukázáno. Rozhodně se nejedná o žádnou optimalizaci, ba naopak zahraniční úpravci tomuto říkají DIRTY tuning.…

Autor:  Komatsu [ sob 01. lis 2014 14:05:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: GaragePower by lubosk

Tak pánové koukám,že se potvrzuje co jsem si myslel,ale nebyl důkaz :!: :!: :!: :!:

Mám od GaragePower taky chip.
Auto jede,,,no dá se říct že pěkně,každej kdo do toho sedne byl zatím nadšenej.
Jenže pokud se na to zaměřím tak při přeřazení to má takovou prodlevu,jako kdyby to na 2sec padlo
do nouze a pořád mi to padá nad 180km do nouze :!: :!: :!: :!: To jsou jen mé neprofesionální postřehy.

Ke kámošovi do dílny jezdí pán co chipuje oficielně,má prostě firmu atd.
Chipuje auta úplně nové ale i ty naše starší.MB,BMW,JAPONCE a samozřejmě koncern.

Poprosil jsem ho ať se mi na to koukne,že to padá nad 180km do nouze.
Stáhnul mi tedy soft z mého auta a hrozně vykulil oči a povídá jestli o ten motor nechcete přijít tak to okamžitě odvezte k člověku co vám to dělal a řekněte mu ať vám tam nahraje origo soft a vrátí vám peníze které jste za to dal (6000,-)

No říkal jsem si,že to bude konkurenční boj od pána a nebudu z toho dělat ukvapený názor.
Volal jsem tedy Lubovi a vše jsem mu řekl.
Odpověď zněla asi takto:Co jsem si to dovoli někoho nechat si vzít Lubův soft,že na ňom
nechal miliony hodin práce testování atd,že prý si ten soft pán veme a bude o používat a vydělávat
na Lubchipu peníze.
Takže to Luboš zase celé otočil a ještě ve mě vyvolal pocit že jsem to pos**l já a
on je ten chudák :!: :!: :!: :!: :!: :!:


Teď se uplně děsím na co jezdím skoro rok.

Budu muset zajet za pánem do Kladna,budu muset opět vytáhnout peníze za chip.
Ještě ho tedy poprosím o oficiální vyjádření na Lubošův chip a to na papír který se sem pokusím nějak dostat.


Táááákže to celé shrnu.
Jediné co Luboš umí a to velice dokonale je mluvit a přesvědčovat.
Já osobně s tím to člověkem už nechci mít nic společného,je to PODVODNÍK a LHÁŘ :!: :!: :!: :!: :!:

Autor:  CSPC [ sob 01. lis 2014 14:05:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: GaragePower by lubosk

Diskuzní téma :arrow: viewtopic.php?f=228&p=170872#p170872

Je možné případně doplnit další vaše zkušenosti s tímto pánem.
Ale pouze ty co jsou podloženy něčím víc, než pouze osobním dojmem.
Není problém doplnit i pozitivní ohlas, ale pouze s důkazy.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/