Právě je úte 20. dub 2021 8:43:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 11. úno 2018 14:10:51 
Offline
Přispěvatel
Přispěvatel

Registrován: úte 02. srp 2016 17:15:52
Příspěvky: 156
Passat: B5,5 1.9 TDI 96Kw
Ahoj všek :-) dnes jsem po 35km jízdě kde moje auto v pohodě šlape (nemohu si stěžovat) po dnešním ujetí 35km jsem zajel na nákup do supermárketu a při jízdě 10-15 kdy se řidič snaží zaparkovat se mi ze předu jako od tlumičů,a řízení začal ozývat vrzající zvuk dělá to i při otáčení volantu takové vrzání.Při zkoušce předních tlumičů jak pérují tak oba ve předu vržou,skřípou ale neni nic prasklé aby to leželo na kole když je prdlá pružina.Homolokynetické klouby oba byli měněné vloni v létě.Tak nevím co to může být.Nemáte stím skušenosti.Volant při zapnutém motoru jde otáčet normálně ale vrže/skřípe od kol.Volant se netřepe,nevybruje atd.Při větší rychlosti to neni zdát jen když popojíždím na parkovišti a zatáčim při parkování.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 11. úno 2018 14:48:00 
Offline
Moderator
Moderator
Uživatelský avatar

Registrován: stř 12. pro 2012 15:18:58
Příspěvky: 8488
Bydliště: Karlovarsko
Passat: 3B + 3BG
Může to dělat nějaký kloub ramene. Když se dostane pod prachovku voda a kloub vyrezne tak pak začne vyluzovat pazvuky. Postupně dostane vůli a je na výměnu. Krátkodobé řešení je dostat do něj olej. Malinko lepší řešení je pak vazelína (třeba na homoklouby) ale záleží na poškození zda ho to zachrání.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AHH
VW GIV AKL
BMW e30 325i cabrio


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 11. úno 2018 15:08:38 
Offline
Přispěvatel
Přispěvatel

Registrován: úte 02. srp 2016 17:15:52
Příspěvky: 156
Passat: B5,5 1.9 TDI 96Kw
M@ty píše:
Může to dělat nějaký kloub ramene. Když se dostane pod prachovku voda a kloub vyrezne tak pak začne vyluzovat pazvuky. Postupně dostane vůli a je na výměnu. Krátkodobé řešení je dostat do něj olej. Malinko lepší řešení je pak vazelína (třeba na homoklouby) ale záleží na poškození zda ho to zachrání.

Když nějaký kloub ramene vrže,má to vliv na točení volantu? Když stojím na míste s nastartovaným motorem a otáčím volanten na stranu do prava pak do leva tak to vrže,skřípe u kol.Když jsem zkoušel pérování ve předu za blatník jak péruje tak z každé strany jak z leva tak z prava to vrzalo a skřípalo.Nejsem delaborant a nevím jak to tam funguje.Volant za jízdy nehází jako by bylo něco z řízením.Je pravda že mi v létě z manžety předního levého kola ulítl spojovací pásek a já to zjistil tak že jsem měl přední kolo ze vnitř od vazelíny,manžetu jsem nandal a provizorně jsem ji utáhl páskem na šroubek do druhého dne kdy mi v servisu doplnily vazelínou manžetu a dali mi tam kovový pásek co tam patří.Servo řízení to asi taky nebude protože volant krom toho skřípání zatáčí normálně jako před rokem a půl kdy mi pašíka dovezly z Německa.Mohly po roce odejít homolokynetické originální klouby za 5.000Kč?Může to být nějaký ten kloub ramene.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 11. úno 2018 15:57:20 
Offline
Moderator
Moderator
Uživatelský avatar

Registrován: stř 12. pro 2012 15:18:58
Příspěvky: 8488
Bydliště: Karlovarsko
Passat: 3B + 3BG
Čep ramene není homokloub. Ty budeš mít problém s nějakým čepem ramene. Pro bližší identifikaci by to chtělo vyčepovat tj. rozebrat a zkusit zakroutit s kuželem čepu. Co tam máš za ramena nápravy? Kolik mají na hrbu?

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AHH
VW GIV AKL
BMW e30 325i cabrio


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 11. úno 2018 16:58:56 
Offline
Přispěvatel
Přispěvatel

Registrován: úte 02. srp 2016 17:15:52
Příspěvky: 156
Passat: B5,5 1.9 TDI 96Kw
M@ty píše:
Čep ramene není homokloub. Ty budeš mít problém s nějakým čepem ramene. Pro bližší identifikaci by to chtělo vyčepovat tj. rozebrat a zkusit zakroutit s kuželem čepu. Co tam máš za ramena nápravy? Kolik mají na hrbu?

Ahoj M@ty :-) ,vše je původní auto dovezené z Německa vše bylo servisováno v autorizovaných servisech VW (Německo).Tak nevím jestli už něco bylo měněné,rozhodně díly tam nebudou náhrady ale prvovýroba originál.jenom mi měnil ty dva homolokynetické klouby a ramínko na levé straně jinak nic.Může to být některý z čepů ramene (na to jsem zapoměl pomyslit :-) Čep ramene se asi nahrazuje častěji.Jinak tomu vůbec nerozumím.Jinak moc Tobě i jiným děkuji za informace co to ještě může dělat.Chci se ještě zeptat kolik by stál nový čep ramene na tohle auto?Moc děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 11. úno 2018 18:02:59 
Offline
Moderator
Moderator
Uživatelský avatar

Registrován: stř 12. pro 2012 15:18:58
Příspěvky: 8488
Bydliště: Karlovarsko
Passat: 3B + 3BG
Ramena se mění i s čepy. Posoudil bych stav a dle toho vyměnil jen ty špatné nebo celou sadu. To cos měnil bylo rameno nebo držák stabilizátoru?

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AHH
VW GIV AKL
BMW e30 325i cabrio


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 11. úno 2018 18:17:46 
Offline
Přispěvatel
Přispěvatel

Registrován: úte 02. srp 2016 17:15:52
Příspěvky: 156
Passat: B5,5 1.9 TDI 96Kw
M@ty píše:
Ramena se mění i s čepy. Posoudil bych stav a dle toho vyměnil jen ty špatné nebo celou sadu. To cos měnil bylo rameno nebo držák stabilizátoru?

V servisu vyměnil rameno na levé straně byl utrhlý čep.To ramínko mám na baráku u ženy stálo asi 1.400Kč.Když jsem přeřadil z nižšího stupně na vyšší tak mi ve předu škublo.
Taky bych nejraději aby to byl nějaký ten čep s ramenem,celá sada víjde asi na hodně.Samozdřejmě že nechci lacinou náhradu,ale aspoň aby to vydrželo 100.000km za rok najezdim 5.000Km žádná divočina.Když je silnice rozm.... tak jedu krokem a nadávam :-) na kolik víjde celá sada ramen prvovýroba?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 11. úno 2018 20:06:44 
Offline
Moderator
Moderator
Uživatelský avatar

Registrován: stř 12. pro 2012 15:18:58
Příspěvky: 8488
Bydliště: Karlovarsko
Passat: 3B + 3BG
To chce právě posoudit zda má smysl měnit pouze část nebo všechny. Sada o Lemforder, která je totožná s originál rameny, vyjde se starším provedením čepu přední spodní vzpěry 21mm na necelých 9tis. Na auto z druhé poloviny r.02 a novější je dražší. Po jednotlivých ramenech pak vyjde sada na stejné peníze. Nejlépe se posuzují vyčepované ramena. Zjistíš tuhost popř. vůli a víš na čem jsou...

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AHH
VW GIV AKL
BMW e30 325i cabrio


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 11. úno 2018 20:22:11 
Offline
Přispěvatel
Přispěvatel

Registrován: úte 02. srp 2016 17:15:52
Příspěvky: 156
Passat: B5,5 1.9 TDI 96Kw
M@ty píše:
To chce právě posoudit zda má smysl měnit pouze část nebo všechny. Sada o Lemforder, která je totožná s originál rameny, vyjde se starším provedením čepu přední spodní vzpěry 21mm na necelých 9tis. Na auto z druhé poloviny r.02 a novější je dražší. Po jednotlivých ramenech pak vyjde sada na stejné peníze. Nejlépe se posuzují vyčepované ramena. Zjistíš tuhost popř. vůli a víš na čem jsou...

Mám rok výroby 2004 1.9 TDI 96kW sedan,zítra zajedu do servisu ať to veme na zdvyš a podívá se jak na tom moje auto je.Jinak M@ty dá se na tom jezdit nebo hrozí nějaká kalamita.Vše je v OK stavu,řízení volant atd,ale skřípe a vrže když manipuluji na parkovišti jinak nad 50km/hod vše v pohodě.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 11. úno 2018 22:29:10 
Offline
Moderator
Moderator
Uživatelský avatar

Registrován: stř 12. pro 2012 15:18:58
Příspěvky: 8488
Bydliště: Karlovarsko
Passat: 3B + 3BG
Pokud se opravdu jedná o čep nějakého ramene tak dokud v něm nebude vůle tak o nic víceméně nejde. Na zdviži se vše může tvářit v pořádku a pak je nutné vyčepovat ramena. Jinak máš nespíš už novější verzi přední spodní vzpěry s menším 18mm čepem (pokud někdo neměnil těhlice). Pro odstranění vrzání jde použít injekční stříkačka s jehlou a pod prachovku natlačit olej jak jsem psal.

_________________
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AHH
VW GIV AKL
BMW e30 325i cabrio


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz