Takže takhle to vypadalo když sem si pro něj jel...
1.9 Tdi PD 74Kw najeto 171 435 km...
Závady:Teče servo
Turbo padá do nouzáku
jeden homokineťák v háji
čep na nápravě v háji
rozlámaná mřížka v nárazníku
nefungujou odstřikovače
jedno přední světlo nesvítí
jedna přední mlhovka nesvítí
parkovačka nesvítí
přehřejvá se při delších trasách a netopí
teče tam zadníma dveřma za spolujezdcem
Bohužel platí že kovářova kobyla chodí vždycky bosa takže sem dosud ani jeden problém neodstranil...

Ale vše přijde...
EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDIT---EDITS E R V I S:172 478Km 23.10 2011 - Výměna oleje (ARAL+FILTRON)
172 478Km 23.10 2011 - Výměna termostatu (STARLINE)
173 347Km 20.12 2011 - Výměna vodního čerpadla (METELLI)
173 347Km 20.12 2011 - Výměna fridexu
173 572Km 03.01 2012 - Výměna homokinetického kloubu (L) (STARLINE)
175 788Km 28.03 2012 - Úprava ŘJ (+20% výkon)
176 226Km 29.04 2012 - EGR OFF
176 598Km 11.05 2012 - Výškově stavitelný podvozek (TA TECHNIX)
176 692Km 18.05 2012 - Sportovní filtr (SIMOTA)
177 568Km 13.06 2012 - Tempomat
179 512Km 09.10 2012 - Výměna oleje (ARAL+FILTRON)
179 512Km 09.10 2012 - Výměna žhavících svíček (BOSCH)
179 512Km 09.10 2012 - Výměna naftového filtru (FILTRON)
181 490Km 23.03 2013 - Výměna SERVO kapaliny
184 032Km 09.07 2013 - Výměna homokinetického kloubu (P) (KAMOKA)
184 035Km 12.08 2013 - Výměna brzdové kapaliny
184 081Km 25.08 2013 - Výměna zadních kotoučů + destiček (STARLINE)
193 626Km 31.05 2014 - Výměne oleje (CASTROL + STARLINE)
193 628Km 01.06 2014 - Výměna horního zadního ramene (P) (LEMFORDER)
212 036Km 03.05 2015 - Výměna chladiče vody (TOP QUALITY)
214 004Km 06.06 2015 - Výměna čidla teploty chladící kapaliny (FEBI)
218 273Km 24.08 2015 - Výměna oleje (CASTROL + STARLNE)
2xx xxxKm 25.10 2015 - UKRADENO