Zdravím, tak také přidám nějaké info a foto, budu postupně přidávat
Je to jak jistě poznáte sedan
Má stříbrnou barvu - to asi taky vidíte...
Motor AVF 96kw (zatím 198PS a 495Nm, tlak 1,9bar) 
(hybrid turbosport TS?220, větší cooler, vedení, KAT off, výfuk 76/55mm, HDS lamela, 4bar čidlo tlaku, soft místní člen Lubosk - Garage Power)
Jelikož AVF tak je to 6kvalt
Náhon jen na předek
Rok výroby 2002
Najeto na tacho teď přes 360 000km bez ověření
Je původem z ČR a od začátku ho měla jedna firma (respektive jeden majitel)
Motor - pod víkem ventilů je krásný, vstřiky původní AA. Tak uvidíme jak se jeho výdrž projeví
Karoserie má kosmetické vady - respektive nárazníky, dveře spolujezdce, kapota. To vše je v plánu vyměnit, ale to se jen vozí, tak nikam nespěchám
Od koupi postupně uděláno:
Chip na StageI - 181koní - byl pro začátek
Snímač otáček motoru Bosch (původní odešel půl hodiny po koupi auta

)
Komplet ramena a čepy předku Lemforder
Oba silentbloky motoru VW
Servopumpa TRW
Olej v převodovce VW
Zadní tlumiče SACHS
Zadní pružiny VW
Výfuk 76mm viz:
viewtopic.php?f=183&t=934Čistění sání a EGR
Čistění nádrže a sítka u čerpadla
Podtlakové hadičky GoodYear
N75 Pierburg
Snímač tlaku Bosch
Přední brzdiče oba ATE
Brzdové hadičky přední ATE
Rozvody komplet včetně pumpy VW
Výměna rádia za starý na CD a MP3
Výměna 4x repro (Blaupunkt + Magnat)
Výměna světel za DEPO + zlepšení viz
viewtopic.php?f=183&t=933Výměna homokinetického kloubu - dle doporučení prodejce kde měli všechny výrobce vč VW: Mettelli. Opravdu zatím drží
Montáž nezávislého topení na DO + vedení do nádrže
Oprava osvětlení SPZ
Výměna stahivačky okna
Výměna zámku dveří
Samozřejmě destičky ATE
Kotouče jsou vyměněné od původního majitele
Filtry VW nebo Bosch
Výměna ložisek v altíku
Výměna brzdové kapaliny
Výměna fridexu
Výměna baterie - Varta Silver Dynamic 77Ah
Geometrie
Namontována páčka tempomat, jen to rozchodit
Odešlo turbo... Dáno hybridní + těsnění
S tím větší cooler - schovaný za nárazníkem dole za mřížkama, není vidět
Vedení cooleru 60mm
Odladění softu na brzdě - 198 koní, přes 420Nm
viewtopic.php?f=207&t=935&start=50Žhavící svíčky - NGK
Výměna autorádia
09/2013 - výměna oleje a filtru (370500km)
navrácení série výfuku od středu dozadu - vpředu stále KAT off a průměr 76mm pod auto
11,12/2013 - výměna čidla tlaku Bosch 4bar, výměna lamely za HDS Renovak, gufera kliky, silentbloků převodovky, ladění GaragePower + první odbrždění 198PS a 495Nm
viewtopic.php?f=207&t=935&start=590 +
viewtopic.php?f=207&t=935&start=640V plánu:
Sportovní trysky? + těsnění vstřiků
Jiná spojka? (přítlačák z 2,5TDI)
Znovu odladění na brzdě - očekávání alespoň 230 koní a k 500Nm

(takže 500Nm jsme zatím lízli, uvidíme co bude dál

)
Dodání časového relé na cca 20min na bufíka
Dodání relé na Comming home svícení
Zprovoznění tempomatu
Sehnat pření nárazník v barvě a s ostřikama světel
Automatické naklápění xenonů
Montáž stropního světla Superb s přisvícením
Montáž osvětlení prostoru nohou 4x
Montáž osvětlení klik
Oprava osvětlení ofuků
A určitě spoustu dalšího
Čeká mě:
Asi volnoběžka altíku
Už rok mám koupené silentbloky převodovky, jen to udělat

_________________
Passat B5,5 96kw + hybrid+ výfuk 76/55mm+ cooler+ vedení 60mm+ KAT off+ EGR off+Garage
Power soft - 198ps, 495Nm

pryč

T5 2,5TDI 96kw + hybrid + svody litina + KAT off +soft - 270ps, 580Nm pryč
T6 2,0TDI 110kw +soft nadoraz
BMW 535D +soft - 400ps, 840Nm