Právě je pát 25. zář 2020 20:05:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: je to cerpadlem?
PříspěvekNapsal: sob 12. zář 2015 20:16:28 
Offline
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

Registrován: čtv 30. črc 2015 9:34:35
Příspěvky: 7
Passat: B6
cau chlapi, posledni dobou mi napoprve nestartuje moje b6 (2.0tdi 103kw bkp) je mozne ze je to spatnym cerpadlem? jeden servisak mi rikal ze je to mozne, dalsi zase ze je to vstriky (ty jsem zkontroloval a jsou vsechny v norme) a dalsi servisak mi rekl ze je to prevodovkou DSG :D takze jsem uplne ztracen :D na jinem foru mi zase rekli ze by to mohlo byt snímačem otáček vačky nebo snímačem otáček kliky.

Tady prikladam video pri prvnim ranim nastartovani
https://youtu.be/P9thi3roorc

p.s. nemam VAG takze to nemuzu nikde zkontrolovat, takze pokud jste z Brna nebo okoli a mate ho, tak mi napsite prosim.

Diky moc!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: je to cerpadlem?
PříspěvekNapsal: sob 12. zář 2015 20:45:27 
Offline
TOP TEN CSPC
TOP TEN CSPC
Uživatelský avatar

Registrován: pát 27. čer 2014 20:20:00
Příspěvky: 2475
Bydliště: Prostějov
Passat: 1.8T AEB
Muze byt slaby podavaci cerpadlo, tandemovy cerpadla u pd se moc nekazijou, bkp je 16 ventil u kteryho se kroutijou hlavy a dosedavaci plochy vstriku takze muze byt netesnost gumicek na vstrikach a padne nafta. Po jake dobe to takhle blbe startuje?

_________________
B5 1.8T aeb 187hp MTM performance
ABT sportsline LOW
Mechanik JT autoservis Západní 75(areál GALA), Prostějov
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: je to cerpadlem?
PříspěvekNapsal: sob 12. zář 2015 20:47:17 
Offline
Oddělení SW vývoje a úprav ®
Oddělení SW vývoje a úprav ®
Uživatelský avatar

Registrován: pát 15. úno 2013 9:17:11
Příspěvky: 7182
Bydliště: Liberec
Passat: 3BG
Dělá to za tepla i za studena?

_________________
EX:BLUE B5.5 AVF LowMotion, Audi A3 ASV
Seat Leon Cupra4, Fabia SDi
Život je moc krátký na to jezdit na sérii :fuck:
CHIP TUNING by CSPC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: je to cerpadlem?
PříspěvekNapsal: sob 12. zář 2015 23:20:40 
Offline
Člen Passat CLUBU
Člen Passat CLUBU
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2015 17:39:31
Příspěvky: 1916
Bydliště: Děčín,okolí
Passat: B5
Když otočíš klíčkem do polohy žhavení,slyšíš jak běží podávací čerpadlo v nádrží ?

Odesláno z mého HM 1S pomocí Tapatalk

_________________
97' White Wagen B5 Sedan low on BC Racing coilovers 1.9 TDI sprint 764,1749VA,FMIC,soft JJPerformance + EGR off ,SMF,MAF off,KAT off + interior de lá Leather Bitch :mnam:
01 3BG AVF 4motion black


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: je to cerpadlem?
PříspěvekNapsal: ned 13. zář 2015 6:00:08 
Offline
Moderator
Moderator
Uživatelský avatar

Registrován: úte 08. říj 2013 15:42:54
Příspěvky: 3009
Bydliště: Jeseník
Passat: Ne
No spíš bych to viděl možná na tu padající naftu. Zvuk čerpadla nejde slyšet to by musel ležet pod autem. Kdyby bylo špatné čerpadlo tak by to nechytlo vůbec. A výstřiky ti to odpojí pokud by byly špatné.

Odesláno z mého GT-I9300

_________________
vgruk.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: je to cerpadlem?
PříspěvekNapsal: ned 13. zář 2015 10:03:04 
Offline
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

Registrován: čtv 30. črc 2015 9:34:35
Příspěvky: 7
Passat: B6
tuhle b6 mam dva mesice a dela to uz pravidelne asi mesic ze nejde nastartovat napoprve, po tom co ho necham od vecera zaparkovane a rano nastartuju, behem dne startuje hned. S tim cerpadlem.. neslysim ho vubec :D kdyz jsem s tim byl v diesel centru, kde kontrolovali vstriky, tak taky zkouseli si poslechnout cerpadlo ale marne :D byl jsem s tim uz i v originalnim servise a tam mi rekl, ze to asi neni cerpadlem, ze to musi dat na nejaky jejich spesl potrubi, pres ktery to zjisti (urcite za to bude chtit palku a nakonec mi rekne ze to neni tim a jsem zase tam kde jsem byl :D) ale jinak mi rekl ze na diagnostice to nic neukazovalo.

Mimochodem, muze se stat ze pri jizde treba najednou to cerpadlo prestane fungovat a ja v pulce cesta (100% to bude pri sluzebni :D) zustanu uprostred dalnice? :D Cetl jsem tu totiz nektere vlakna ohledne toho problemu s cerpadly a nekdo tu psal ze mu prestalo fungovat a zustal kvuli tomu uprostred zacpane dalnice :D

Jo a jeste to startovani na tom videu, nemuze to byt treba baterkou? :D Kdyz bylo extremni horko, tak to baterce urcite neprospelo.

Mimochodem, dneska rano nastartoval uplne na poprve! :D bylo 22°C


Naposledy upravil dkarpe dne ned 13. zář 2015 14:26:42, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: je to cerpadlem?
PříspěvekNapsal: ned 13. zář 2015 13:53:00 
Offline
Moderator
Moderator
Uživatelský avatar

Registrován: úte 08. říj 2013 15:42:54
Příspěvky: 3009
Bydliště: Jeseník
Passat: Ne
Tak s tím čerpadlem je to tak no. Ale myslím si že to je v pohodě. To by ti dělalo větší problém při jízdě. A s tou baterkou by to taky mohlo být ale to by asi dělalo pořád takže bych to viděl na tu naftu.

Odesláno z mého GT-I9300

_________________
vgruk.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: je to cerpadlem?
PříspěvekNapsal: ned 20. zář 2015 7:36:31 
Offline
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí

Registrován: pon 29. pro 2014 10:32:55
Příspěvky: 33
Passat: B6
ŽHAVIČKY!!!!!

_________________
Passat Variant 3C 2.0 TDI/125kW 6°DSG - HighLine - léta páně 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: je to cerpadlem?
PříspěvekNapsal: ned 20. zář 2015 21:26:10 
Offline
TOP TEN CSPC
TOP TEN CSPC
Uživatelský avatar

Registrován: pát 27. čer 2014 20:20:00
Příspěvky: 2475
Bydliště: Prostějov
Passat: 1.8T AEB
V takove teplote to auto ani nezhavi, by me zajimalo co to bylo za autorizovany servis, staci napojit na potrubi od nadrze budik a zmerit tlak

_________________
B5 1.8T aeb 187hp MTM performance
ABT sportsline LOW
Mechanik JT autoservis Západní 75(areál GALA), Prostějov
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: je to cerpadlem?
PříspěvekNapsal: pon 17. pro 2018 18:42:00 
Offline
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: pon 29. říj 2018 17:16:05
Příspěvky: 3
Bydliště: Trutnov
Passat: 3C
Zdravím pánové,
mám problém se kterým si nevím rady. Mám pašíka 3c 2008 2.0. TDi CR 103 kW. Můj problém je ten, že mi nejde nastartovat motor, nafta se nedostane do vstřiků.... Problém bude v čerpadle které si nebere proud. Možná bude problém v nějakém snímači. Zítra to hodím na diagnostiku a uvidím co s tím bude. Jinak v nádrži byla půlka, používám aditiva a na pumpě si ještě přidělám homemade sítko na pistoli. Ještě jsem nevyměnil filtr na naftu, ale to si myslím že nebude problém.
Jak už jsem napsal, pomocí zkoušečky jsem zjistil že si do čerpadla nejde proud..
Neřešil někdo obdobný problém?
Každopádně díky za rady. :)
Král D.

_________________
Passat 2.0TDi CR 103kW 2008


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz